Adakah Dinosaur Itu Konspirasi

Adakah Dinosaur Itu Konspirasi NASA

Adakah Dinosaur Itu Konspirasi NASA ? Ini Jawapan Ustaz Azhar Idrus Yg MENGEJUTKAN !!! Memang Tak Terfikir Oleh Kita | Rasanya ramai yang tahu akan haiwan ini, sejenis reptilia yang tersangat besar dan menggerunkan yang dikatakan hidup pada zaman dahulu,

Filem mengenai dinosaur juga pernah di popularkan suatu ketika dahulu yang betajuk Jurassic Park. Rasanya ramai yang pernah tengok filem ini.

Tapi timbul persoalan benarkah dinosaur ini benar-benar wujud? Ada yang kawan-kawan percaya yang dinosaur ni adalah konspirasi NASA aka yahudi aka illuminati.

Mengikut fakta sains, kewujudan manusia adalah selepas zaman dinosaur, tapi itu sains, bagaimana pula dalam agama? Ada yang bertanyakah persolan ini kepada Ustaz Azhar Idrus, adakah dinosaur ini wujud?

Mari kita lihat apa Ustaz Azhar Idrus jawab.

Benar juga bukan? kalau dinosaur itu tidak wujud masakan kita boleh jumpa fosil atau tulang-tulang dinosaur tersebut. Tapi kenapa fosil dinosaur ini hanya dijumpai di sesetengah tempat saja ye? kenapa fosil yang lain menjadi petroleum?

Ada yang berpendapat dinasour yang menjadi petroleum atau bahan mentah kepada kita sekarang ialah kerana dinosaur itu mendiami kawasan-kawasan tanah rendah..

Apabila tanah rendah itu mula ditenggelami air, bangkai/tulang dinosaur ini telah menjadi mendap. Tekanan yang disebabkan oleh paras air yang tinggi menyebabkan tulang/fosil dinosaur ini menjadi petroleum..

Kalau korang masih tak caya lagi dinosaur ni wujud ke dak tak tahu la.. Mungkin korang benci subjek sains kot. Wallahu a’lam. via sumber debatmalaysia.

Video Ceramah Ustaz Azhar Idrus Tentang Dinosaur Learn More : Apa Cerita

Tonton Video Di Bawah Ini Sampai Habis

Saya mencari orang yg nak buat duit je…💎 Walaupun duit bukan segala segalanya, tapi dgn adanya duit banyak perkara boleh diselesaikan..👉Ada 2 cara utk. anda lakukan. Kalau ni pon anda ❎ mampu. Anggap lah ❎ada rezeki..✳Rajin share dan copy/paste.Alhamdullilah.Rezeki tak pernah salah alamat😍 setiap minggu ada duit extra masuk. Banyak pulak tu!! Kerja tak susah pon.. 😅‍‍💸‍‍Bonus sehari RM100 – RM500.💸Duit terus masuk ke akaun bank tiap2 minggu…‍Korang boleh cuba.Kalau korang nak.@ komen "NAK".. Saya ajar secara ditil bagaimana nak buat duit💸💸💸💸Wasap : Nikwww.wasap.my/+60176215181/

Posted by Fingo Application Shopping Malaysia on Rabu, 22 Januari 2020

Register disini>> Join Now

Wasap : Nik

www.wasap.my/+60176215181/

Leave a Reply