ANDA BINGUNG Bantal Dirumah

ANDA BINGUNG Bantal Dirumah Berwarna Kuning

ANDA BINGUNG Bantal Dirumah Berwarna Kuning Cuba Cara Semulajadi Ini | Mantap, Kuman bakteria pun tuntas dibersihin !! Bantal emank susah dibersihin, tapi dengan teknik ini, bantal kita pun jadi bersih dan selesa untuk senderan kepala kita sepanjang malam. Penasaran dengan teknik ini?

Kalau bantal kita tidak pernah dibersihkan, bakteria – bakteria kecil akan dapat menyerang kesihatan kita. Ciri – ciri bantal yang tidak bersih antara lain, menguning permukaan bantal yang susah dibersihkan!

Seorang netizen berkongsi teknik utamanya untuk membersihkan bantal yang menguning ini hanya dengan dimasukan ke dalam air biasa dalam mesin basuh dan dengan mudah bantal yang tadinya kuning, jadi putih bersih!

Yang perlu dipersiapkan : 1. Air panas 2. Secangkir sabun cuci baju 3. Secangkir sabun cuci pinggan 4. Secangkir pemutihan 5. dan Secangkir Boraks

Cara Pembersihan : 1. Masukkan 1/3 air panas ke dalam mesin cuci, 2. Tambah semua bahan – bahan yang disediakan tadi. 3. Kacau rata. 4. Setelah itu, tambah lagi air panas dan permulaan jalankan mesin basuh. 5. Biasanya dilakukan 2 kali agar dapat hasil yang maksimum!

Semoga Bermanfaat Bantu Share Untuk Kebaikan

BACA JUGA : MAKANAN TELAH DIHURUNG SEMUT, ADAKAH SELAMAT DAN BERSIH DIMAKAN?

MAKANAN TELAH DIHURUNG SEMUT, ADAKAH SELAMAT DAN BERSIH DIMAKAN?

Mesti ramai tertanya persoalan ni kan. Makanan yang betul2 kita nak makan, baru tinggal tak sampai sejam, dah dihurung semut. Adoi.. Jadi, nak buang ke atau kuis2 semut tu dan terus makan?

Kami cadangkan, lebih baik untuk buang, jika banyak sangat semut yang dah kerumun.

Walaupun tabiat semut memang tidak seperti lalat, namun adakah kita pasti semut tidak merayap di tempat yang kotor sebelum menghurung makanan kita?

Tidak mustahil jika semut tersebut membawa bakteria dan kotoran lain pada kakinya. Sudah tentu, makanan yang telah dihurung oleh semut dalam kuantiti yang banyak harus diragui kebersihannya.

Oleh itu, elakkan menjamah makanan yang dihurung oleh semut dalam jumlah yang banyak .

Gunakan deria LIHAT, HIDU DAN RASA sebelum makan.

Jaga kebersihan. Elakkan keracunan makanan

Sumber: Bahagian Keselamatan dan Kualiti Makanan, Kementerian Kesihatan Malaysia

Tonton Video Di Bawah Ini Sampai Habis

SUPER MUDAH NIAGA ON LINE..

Saya mencari orang yg nak buat duit je…💎 Walaupun duit bukan segala segalanya, tapi dgn adanya duit banyak perkara boleh diselesaikan..👉Ada 2 cara utk. anda lakukan. Kalau ni pon anda ❎ mampu. Anggap lah ❎ada rezeki..✳Modal membeli barangan fingo bernilai Rm199.💎Fingo akan beri barang pilihan anda danboucer tambahan bernilai sehingga Rm398. ❎ rugi pun..✳Rajin share dan copy/paste.Alhamdullilah.Rezeki tak pernah salah alamat😍 setiap minggu ada duit extra masuk. Banyak pulak tu!! Kerja tak susah pon.. 😅‍‍💸‍‍Bonus sehari RM100 – RM500.💸Duit terus masuk ke akaun bank tiap2 minggu…‍Korang boleh cuba.Kalau korang nak.@ komen "NAK".. Saya ajar secara ditil bagaimana nak buat duit💸💸💸💸Wasap : Nikwww.wasap.my/+60176215181/

Posted by Fingo Application Shopping Malaysia on Selasa, 21 Januari 2020

Register disini>> Join Now

Wasap : Nik

www.wasap.my/+60176215181/

Leave a Reply