Petua Balut Kaki Anda Dengan Kubis Selama 1 Jam

Petua Balut Kaki Dengan Kubis Selama 1 Jam

Petua Balut Kaki Anda Dengan Kubis Selama 1 Jam | GEMPAR !!!! Pada yang ada penyakit KENCING MANIS dan GOUT.. Cuba Balut Kaki Anda Dengan Kubis Selama 1 Jam Dan Ini Akan Berlaku..Rupanya Ramai Tak Tahu…. Lihat Kesan Selepas Amalkan Ini.. Anda Mesti tak Percaya.. !!!!

Kubis dikenali dengan lebih daripada kesan-kesan sampingan yang berbunyi lucu yang datang tidak lama lagi selepas penggunaannya.

Di sini, di HHL, kami suka kubis untuk kalori yang rendah dan faedah pemakanan yang tinggi. Ia penuh dengan vitamin C, K, dan kalium!

Kami juga telah DISAYANGI ia melawan kanser dan kuasa-kuasa besar anti-radang (dan ia adalah kelazatan yang menjadikan ia oh-begitu-mudah untuk makan). Sekarang kita telah mendapat lebih kepada suka! Adakah anda pernah mendengar tentang kompres kubis?

Manfaat kubis : Berkat Ireland lama berbunyi, “Semoga daun kubis senantiasa bebas daripada cacing.”

Kubis telah digunakan untuk merawat kulit bengkak dan lebam selama berabad-abad. Ia penuh dengan fitonutrien, vitamin, antosianin dan glutamin yang mengandungi ciri-ciri anti-radang yang baik untuk anti-kanser DAN sakit anti-bersama! Ia telah digunakan untuk merawat arthritis dan kecederaan sukan.

Bukti-bukti yang telah anekdot, tetapi ramai penghidap artritis mengurangkan pengambilan ubat-ubatan mereka dengan menambah daun kubis untuk rawatan mereka. Bagaimanakah mereka menggunakan kubis? Sebagai balut!
kubis Compress

Apa yang Anda Perlu :
-Kubis (organik, baik merah)
-Kain kasa atau pembalut
-Aluminium foil
-Oven
-pin rolling / botol wine / tukul daging

Arahan :
-Kubis: Kupas jauh yang daun luar dan basuh dengan teliti.
-Keringkan daun dengan teliti dan memotong batang keras.
-Meletakkan daun kubis di kaunter, dan dengan pin rolling meremukkan daun untuk melepaskan jus dalam.

Balut kubis dalam foil dan tempat di dalam ketuhar selama beberapa minit untuk memanaskan diri, tetapi tidak menjadikan mereka panas.

Letakkan kubis terus di atas kawasan yang terjejas. Menutup kebenaran dengan pembalut atau kain kasa dan meningkatkan kawasan itu.

Pastikan kubis memampatkan selama sehingga satu jam. Ulangi 2-3 kali sehari dan menukarkan daun kubis setiap kali. Anda perlu mula merasai manfaat melalui pada hari berikutnya.

Pilihan: Untuk membuat memampatkan sejuk, sejukkan kubis sebelum anda memulakan proses dan buang 5. Sebab kita mahu menggunakan kubis merah ialah ia mengandungi antosianin (bahan kimia yang memberikan kubis merah warnanya),

Dan antosianin diketahui boleh mengurangkan sakit sendi dan keradangan. Kedua-dua kubis merah dan hijau dikaji untuk hartanah kesihatan yang lain dan kesan penyembuhan jus kubis pada ulser.

Amaran: Kubis alahan jarang berlaku, tetapi bengkak atau gatal-gatal di mana kubis diletakkan bermakna ia perlu dikeluarkan dengan serta-merta. Dapatkan nasihat doktor jika kerengsaan berterusan atau menjadi lebih teruk.

Peluang Jana Pendapatan Lumayan Dengan
FINGO E-COMMERCE

Miliki e-hypermarket sendiri tanpa perlu pening kepala & bersusah payah menyediakan produk dan platform e-dagang.

FINGO app telah sediakan segalanya untuk anda bergelar Usahawan Online

Tonton Video Di Bawah Ini Sampai Habis

SUPER MUDAH NIAGA ON LINE..

Saya mencari orang yg nak buat duit je…💎 Walaupun duit bukan segala segalanya, tapi dgn adanya duit banyak perkara boleh diselesaikan..👉Ada 2 cara utk. anda lakukan. Kalau ni pon anda ❎ mampu. Anggap lah ❎ada rezeki..✳Modal membeli barangan fingo bernilai Rm199.💎Fingo akan beri barang pilihan anda danboucer tambahan bernilai sehingga Rm398. ❎ rugi pun..✳Rajin share dan copy/paste.Alhamdullilah.Rezeki tak pernah salah alamat😍 setiap minggu ada duit extra masuk. Banyak pulak tu!! Kerja tak susah pon.. 😅‍‍💸‍‍Bonus sehari RM100 – RM500.💸Duit terus masuk ke akaun bank tiap2 minggu…‍Korang boleh cuba.Kalau korang nak.@ komen "NAK".. Saya ajar secara ditil bagaimana nak buat duit💸💸💸💸Wasap : Nikwww.wasap.my/+60176215181/

Posted by Fingo Application Shopping Malaysia on Selasa, 21 Januari 2020

Register disini>> Join Now

Wasap : Nik

www.wasap.my/+60176215181/

Leave a Reply