Inilah Ubat Diabetes

Inilah Ubat Diabetes Paling Berkesan Dan Mujarab

Inilah Ubat Diabetes Paling Berkesan Dan Mujarab, Sebarkan Jangan Sampai Terhenti Di Tangan Anda | Ibu menanggung derita diabetes atau kelebihan gula dalam darah sampai bila tubuh luka jadi akan SUSAH UNTUK SEMBUH.

Kerana ibu saya juga str0ke dan hampir semua badan sukar digerakkan hingga selama seharian hanya tidur / berbaring sahaja.

Sudah sejak mula setahun waktu itu pinggul ibu terluka (mungkin saja biasanya terlentang) luka itu buat l0bang dipinggul hingga mengeluarkan darah dan kemudian bernanah dan bu “suk. Luka itu mula melebar dan buat l0b4ng sana sini sampai luka itu kelihatan demikian kritikal .. serta menyebabkan bau bus “uk (tidak perlu saya tunjukkan fotonya karna menjijikkan)

Sebaik pulang dr malaysia saya berusaha berunding dengan doktor mengenai luka itu, serta doktor berkata bila sisi badan telah mula mem bu “suk mesti di p0t0ng agar tidak melebar kemana mana. Saya telah cuba pelbagai langkah namun luka itu tidak kunjung sembuh

Lalu ada seseorang rekanan yang mengesyorkan untuk minum rebusan daun talok / kersen / siri, dan saya putuskan untuk cubalah ..

Awal minum daun itu ibu saya demam dan luka mengeluarkan nanah banyakkkkkk sampai perlu saya ubah pembalut demikian kali, sesudah dua hari minum .. luka itu tak mengeluarkan nanah lagi serta mula keluar darah merah dan hari lalu seperti ada daging yang tumbuh menutupi luka.

Luka itu mulai lebih baik serta tidak mengeluarkan darah atau nanah lagi, kurun masa sebulan .. luka mula kering. Serta luka kecil mula tertutup, luka besar mula mengecut.

Sampai sekarang ini tetap masih saya minum kan .. namun daunnya tidak saya rebus namun saya keringkan dan saya s. e. d. u. h seperti buat teh hijau. Satu gelas diminum 2 x sehari.

Peluang Jana Pendapatan Lumayan Dengan
FINGO E-COMMERCE

Miliki e-hypermarket sendiri tanpa perlu pening kepala & bersusah payah menyediakan produk dan platform e-dagang.

FINGO app telah sediakan segalanya untuk anda bergelar Usahawan Online

Tonton Video Di Bawah Ini Sampai Habis

SUPER MUDAH NIAGA ON LINE..

Saya mencari orang yg nak buat duit je…💎 Walaupun duit bukan segala segalanya, tapi dgn adanya duit banyak perkara boleh diselesaikan..👉Ada 2 cara utk. anda lakukan. Kalau ni pon anda ❎ mampu. Anggap lah ❎ada rezeki..✳Modal membeli barangan fingo bernilai Rm199.💎Fingo akan beri barang pilihan anda danboucer tambahan bernilai sehingga Rm398. ❎ rugi pun..✳Rajin share dan copy/paste.Alhamdullilah.Rezeki tak pernah salah alamat😍 setiap minggu ada duit extra masuk. Banyak pulak tu!! Kerja tak susah pon.. 😅‍‍💸‍‍Bonus sehari RM100 – RM500.💸Duit terus masuk ke akaun bank tiap2 minggu…‍Korang boleh cuba.Kalau korang nak.@ komen "NAK".. Saya ajar secara ditil bagaimana nak buat duit💸💸💸💸Wasap : Nikwww.wasap.my/+60176215181/

Posted by Fingo Application Shopping Malaysia on Selasa, 21 Januari 2020

Register disini>> Join Now

Wasap : Nik

www.wasap.my/+60176215181/

Leave a Reply