Manfaat Jika Ibu Hamil Diperdengarkan Bacaan Ayat Al Quran

Manfaat Ibu Hamil Diperdengar Bacaan Ayat Al Quran

SUBHANALLAH … !!! Manfaat Jika Ibu Hamil Diperdengarkan Bacaan Ayat Al Quran Kepada Bayi Yang Ada Dalam Kandungan, SEMOGA BERMANFAAT | Umumnya tiap-tiap janin akan ada pada rahim seseorang ibu selama kurang lebih 9 bln. 10 hari.

Pada masa masihlah ada di dalam rahim, kita tidak tahu apa-apa dan siapa saja. Demikian halnya hal nya dengan orang-tua, mereka juga tidak tahu seperti apa rupa dan bentuk janin yang ada di dalam rahim.

Namun berbarengan langkah pembangunan teknologi, sekarang ini sebahagian orang-tua boleh lihat bagaimana pergantian dan bentuk janin di dalam perut sang ibu.

Sebahagian pakar perubatan dibahagian kandungan sepakat mengatakan bila dengar muzik untuk seorang ibu hamil demikian baik untuk kesihatan janinnya.

Oleh kerana itu demikian dianjurkan untuk sebahagian ibu hamil untuk meluangkan waktunya dengarkan muzik terutama muzik classic.

Namun bagaimana apabila yang di dengarkan tidaklah satu muzik, namun lantunan ayat-ayat suci Al-Quran?

Satu kajian yang dikendalikan kebelakangan ini dapatkan fakta bila berjalan perubahan aktiviti yang demikian mempesona pada janin di dalam rahim waktu diperdengarkan suara lantunan Al-Qur’an.

Apabila dikerjakan kawalan ultrasound (Ultrasonography) pada janin yang ibunya memutarkan rakaman ayat-ayat Al-Qur’an,

Terlihat bila si janin lebih tenang seakan-akan ikut dengarkan dengan jeli lantunan ayat-ayat suci, sedang waktu diperdengarkan suara muzik jadi si janin jadi lebih aktif bergerak.

Tonton Video Di Bawah Ini Sampai Habis

SUPER MUDAH NIAGA ON LINE..

Saya mencari orang yg nak buat duit je…💎 Walaupun duit bukan segala segalanya, tapi dgn adanya duit banyak perkara boleh diselesaikan..👉Ada 2 cara utk. anda lakukan. Kalau ni pon anda ❎ mampu. Anggap lah ❎ada rezeki..✳Modal membeli barangan fingo bernilai Rm199.💎Fingo akan beri barang pilihan anda danboucer tambahan bernilai sehingga Rm398. ❎ rugi pun..✳Rajin share dan copy/paste.Alhamdullilah.Rezeki tak pernah salah alamat😍 setiap minggu ada duit extra masuk. Banyak pulak tu!! Kerja tak susah pon.. 😅‍‍💸‍‍Bonus sehari RM100 – RM500.💸Duit terus masuk ke akaun bank tiap2 minggu…‍Korang boleh cuba.Kalau korang nak.@ komen "NAK".. Saya ajar secara ditil bagaimana nak buat duit💸💸💸💸Wasap : Nikwww.wasap.my/+60176215181/

Posted by Fingo Application Shopping Malaysia on Selasa, 21 Januari 2020

Register disini>> Join Now

Wasap : Nik

www.wasap.my/+60176215181/

Leave a Reply