PADAH Terlalu Menunjuk Kebahagiaan Di Facebook

PADAH Terlalu Menunjuk Kebahagiaan Di Facebook

PADAH Terlalu Menunjuk Kebahagiaan Di Facebook. Lihat Apa Berlaku Pada Gadis Ini. MENYERAMKAN !!! | Kata orang rambut sama hitam tapi hati lain-lain.

Kita tak tahu jika mereka yang paling baik dengan kita merupakan orang paling berdendam dan dengki dengan apa yang kita miliki.

PADAH Terlalu Menunjuk Kebahagiaan

Kisah wanita ini yang mengambil keputusan untuk tidak lagi berkongsi foto mahupun apa sahaja yang dilakukan bersama dengan orang yang tersayang wajar dijadikan ikhtibar.

Ada betulnya apa yang cuba disampaikan wanita ini. Bukan tak boleh berkongsi segala kegembiraan tapi biarlah berpada-pada.

Apa-apa pun masing-masing ada hak dan sebab tersendiri untuk berkongsi apa yang dirasakan.

Sumber : Facebook DjNurul Husna

BACA JUGA : MAKANAN TELAH DIHURUNG SEMUT, ADAKAH SELAMAT DAN BERSIH DIMAKAN?

MAKANAN TELAH DIHURUNG SEMUT, ADAKAH SELAMAT DAN BERSIH DIMAKAN?

Mesti ramai tertanya persoalan ni kan. Makanan yang betul2 kita nak makan, baru tinggal tak sampai sejam, dah dihurung semut. Adoi.. Jadi, nak buang ke atau kuis2 semut tu dan terus makan?

Kami cadangkan, lebih baik untuk buang, jika banyak sangat semut yang dah kerumun.

Walaupun tabiat semut memang tidak seperti lalat, namun adakah kita pasti semut tidak merayap di tempat yang kotor sebelum menghurung makanan kita?

Tidak mustahil jika semut tersebut membawa bakteria dan kotoran lain pada kakinya. Sudah tentu, makanan yang telah dihurung oleh semut dalam kuantiti yang banyak harus diragui kebersihannya.

Oleh itu, elakkan menjamah makanan yang dihurung oleh semut dalam jumlah yang banyak .

Gunakan deria LIHAT, HIDU DAN RASA sebelum makan.

Jaga kebersihan. Elakkan keracunan makanan

Sumber: Bahagian Keselamatan dan Kualiti Makanan, Kementerian Kesihatan Malaysia

Tonton Video Di Bawah Ini Sampai Habis

SUPER MUDAH NIAGA ON LINE..

Saya mencari orang yg nak buat duit je…💎 Walaupun duit bukan segala segalanya, tapi dgn adanya duit banyak perkara boleh diselesaikan..👉Ada 2 cara utk. anda lakukan. Kalau ni pon anda ❎ mampu. Anggap lah ❎ada rezeki..✳Modal membeli barangan fingo bernilai Rm199.💎Fingo akan beri barang pilihan anda danboucer tambahan bernilai sehingga Rm398. ❎ rugi pun..✳Rajin share dan copy/paste.Alhamdullilah.Rezeki tak pernah salah alamat😍 setiap minggu ada duit extra masuk. Banyak pulak tu!! Kerja tak susah pon.. 😅‍‍💸‍‍Bonus sehari RM100 – RM500.💸Duit terus masuk ke akaun bank tiap2 minggu…‍Korang boleh cuba.Kalau korang nak.@ komen "NAK".. Saya ajar secara ditil bagaimana nak buat duit💸💸💸💸Wasap : Nikwww.wasap.my/+60176215181/

Posted by Fingo on Selasa, 21 Januari 2020

Register disini>> Join Now ,Selepas Join download Apps Fingo

Wasap : Nik

www.wasap.my/+60176215181/

Join free sekarang, dapatkan voucher percuma rm5 ringgit Dan tebus tudung dibawah…

Join disini

Leave a Reply