Pelik Mak Mertua Selalu

Pelik Mak Mertua Selalu Ketuk Pintu

Pelik Mak Mertua Selalu Ketuk Pintu Bilik Pukul 9 Malam Setiap Hari..Sungguh Tak Sangka Ini Dia Akan Buat Lepas Tu !!! Pening Kepala Dibuatnya | Sebelum ni saya ada post berkenaan mak mentua selalu tidur sekali saya dan suami.

Banyak respon saya dapat. Sebenarnya saya tiada anak jadi untuk bagi mak mentua saya tidur dengan anak dah tak boleh. Saya dengan suami dah mati akal untuk dapat cara nak bagi mak mentua hilang rasa takut dan tidur bilik sendiri.

Sejak dari bulan 9 sampailah sekarang masih macam tu jugak perangainya. Kadang-kadang memang rasa rimas mana taknya lepas ja isyak dalam pukul 9 macam tu terus mak mentua ketuk pintu.

Lepas tu letak toto sebelah katil dan tidur, kadang-kadang kalau waktu siang mesti lepak-lepak dengan suami dalam bilik.Tak sampai 10 minit dah jerit panggil suami keluar.

Kalaulah duduk disofa dengan suami, dia dah jeling semacam. Kadang-kadang susah nak faham. Kalau suami cakap elok-elok, menangis dan merajuk pulak. Buntu saya dan suami. Kalau kakak ipar balik pun tetap tidur dengan kami.

Apa perlu saya buat? masalah ni macam tak settle sampai sekarang bukanlah saya ni asyik fikir nak bersama je tapi macam ni langsung takda masa peribadi. (menantu yg pening)-KRT

Sekian Terima Kasih..

Leave a Reply