Ramuan Jus Ini

Ramuan Jus Ini Anda Tidak Akan Bendengkur Lagi

Anda Tidur MENDENGKUR?? Ramuan Jus Ini Anda Tidak Akan Bendengkur Lagi …Jangan Lupa Dibagikan Yaa…SEMOGA BERMANFAAT | Jus Untuk Menghilangkan Dengkuran – berdengkur boleh mengganggu siapa pun yang tidur bersama anda.

Jika anda setiap malam selalu dibangunkan oleh pasangan, kerana kebisaan buruk anda yang mengganggu tersebut, tentu anda juga akan terganggu dan kecewa, bukan? Dan ini tentu akan mengurangkan kualiti tidur anda.

Salah satu punca mengapa anda boleh berdengkur adalah adanya kelebihan lendir. Oleh kerana itu, jika anda boleh mengurangkan jumlah lendir yang terkumpul di tekak dan penumpang hidung, bererti anda dapat mencegah atau mengurangkan berdengkur.

Cara mudah dan mudah yang boleh dilakukan adalah dengan mengambil jus berikut ini. Jus ini akan membantu anda menghilangkan lendir yang berlebihan, yang menjadi punca utama mendengkur.

Jus ini telah membantu banyak orang untuk meningkatkan pemakanan dan kesihatan mereka. Bahan-bahan yang terkandung juga menawarkan lebih banyak nutrisi.

Kami cadangkan untuk menggunakan buah dan sayur-sayuran organik untuk membuat jus ini, kerana tidak mengandungi racun perosak dan pencemaran bahan kimia yang produk non-organik miliki.

Bahan untuk satu hidangan:
1/4 lemon
1 ruas jahe
2 buah epal
2 buah wortel

Cara membuat:
Haluskan semua bahan dan jus sedia diminum. Proses membuatnya tidak akan memakan masa lebih dari 6 minit.

Aturan pakai:
Pengambilan jus ini beberapa jam sebelum tidur untuk menghilangkan mendengkur. Selain minum jus ini, anda juga perlu mengelakkan makanan tertentu, kerana makanan-makanan ini dapat membuat dengkuran anda jadi lebih parah, di antaranya:

Pengambilan terlalu banyak makanan olahan
Minum alkohol berlebihan
Pengambilan terlalu banyak makanan yang digoreng
Makanan berupa serbuk
Makan terlalu banyak coklat

Sekian Terima Kasih,Dipersilakan share jika bermanfaat untuk anda semua.

Tonton Video Di Bawah Ini Sampai Habis

SUPER MUDAH NIAGA ON LINE..

Saya mencari orang yg nak buat duit je…💎 Walaupun duit bukan segala segalanya, tapi dgn adanya duit banyak perkara boleh diselesaikan..👉Ada 2 cara utk. anda lakukan. Kalau ni pon anda ❎ mampu. Anggap lah ❎ada rezeki..✳Modal membeli barangan fingo bernilai Rm199.💎Fingo akan beri barang pilihan anda danboucer tambahan bernilai sehingga Rm398. ❎ rugi pun..✳Rajin share dan copy/paste.Alhamdullilah.Rezeki tak pernah salah alamat😍 setiap minggu ada duit extra masuk. Banyak pulak tu!! Kerja tak susah pon.. 😅‍‍💸‍‍Bonus sehari RM100 – RM500.💸Duit terus masuk ke akaun bank tiap2 minggu…‍Korang boleh cuba.Kalau korang nak.@ komen "NAK".. Saya ajar secara ditil bagaimana nak buat duit💸💸💸💸Wasap : Nikwww.wasap.my/+60176215181/

Posted by Fingo Application Shopping Malaysia on Selasa, 21 Januari 2020

Register disini>> Join Now ,Selepas Join download Apps Fingo

Wasap : Nik

www.wasap.my/+60176215181/

Join free sekarang, dapatkan voucher percuma rm5 ringgit Dan tebus tudung dibawah…

Join disini